A CRM (Customer Relationship Management) rendszert az Ön gördülékenyebb és magasabb minőségű kiszolgálása érdekében vezettem be kertészetemben. Ez praktikusan azt jelenti, hogy egy intelligens szoftver program összegyűjti az Ön összes rendelésével kapcsolatos információkat. A lényeg, hogy a CRM használatával - elvileg - nem veszhet el egyetlen fontos információ sem. Nekem az elsődleges célom, hogy jó érzésekkel gondoljon kertészetemre és a mi munkánkra is. A tavaszi és őszi szezonokban azonban olyan mértékben megnövekedett az engem vásárlásukkal megtisztelő Kertbarátok száma, hogy az ügyfél kapcsolatok kezeléséhez is támogató programot építettem be. A Tőlem egyszer, vagy először vásárlók is különösen fontosak, de a CRM rendszer azonnal jelzi, ha visszatérő Kertbarát vagy törzsvásárló Kertbaráttól érkezett megrendelés. A visszatérő és törzsvásárló Kertbarátok hűségét, ha csak lehetséges szeretjük meghálálni ajándék növénnyel.
Bízom benne, hogy kertészetem ezen újítása is az Ön kényelmét és megelégedését fogja szolgálni.
Kertbaráti Üdvözlettel:
Megyeri Szabolcs
kertész