Az oldalon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény biztosítása miatt, engedélyezéséhez kattintson az "Elfogadom" gombra.
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Kedves Kertbarát vásárlóm!
 
Az elmúlt évek e-mailen és telefonon feltett kérdéseit igyekeztem összeszedni, tipizálni, és ábécé sorrendbe rendezni. 
 
 

 

A gyümölcsfám lombozata június ​környékén elsárgult, és az egész fa állapota leromlott.

 

Árajánlatot szeretnék kérni

 

Elállási jog kizárása

 

Én inkább el szeretnék Önökhöz menni és saját magam válogatni.

 

Ha megkapom a szabadgyökerű gyümölcsfámat és nem tudom rögtön elültetni, akkor addig hogyan tároljam?

 

Ha nem találok egy növényt, akkor az nincs?

 

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

 

Kérdésözön kertészetünkbe levélben

 

Kérem, nekem adják fel postán a növényeimet!

 

Leadhatom a rendelésemet telefonon?

 

Mennyi a minimális rendelési érték?

 

Mennyibe kerül a növények házhoz szállítása?

 

Mennyit engednek ebből vagy abból? Mikor lesz akció?

 

Mi történik rendelésem leadását követően?

 

Miért így?

 

Miért jó regisztrált felhasználónak lenni?

 

Mikor kapom meg a rendelésemet?

 

Nem azon az áron tudja megvásárolni a növényt, mint amilyenen a honlapon látta?

 

Nem világít a zöld KOSÁR gomb. Akkor az azt jelenti, hogy nincs?

 

Pontos időpontra szeretném kérni a növények kiszállítását!

 

Raktáron volt, beletettem a kosaramba, és most mégsem szállítják. Hogyan lehetséges ez?


Számla nélkül mennyi lenne?

 

Visszaigazoló e-mailek

 

  Hogyan tároljam a kiszállított karácsonyfámat?

Tartalomhoz tartozó címkék: kertészeti tanácsok