Gyakori kérdések

Kedves Kertbarát Vásárlóm!
 
Az elmúlt évek e-mailen és telefonon feltett kérdéseit igyekeztem összeszedni, tipizálni, és sorrendbe rendezni. 

1. Kérdés: Mennyibe kerül a növények  házhoz szállítása?

 
Válasz: Ez a rendelési értéktől függ. Részletesen itt tud róla tájékozódni.
 

2. Kérdés: Leadhatom a rendelésemet telefonon?

Válasz: Sajnos nem, mert Mi nem írhatjuk le Ön helyett az Ön adatait. Ez a törvény.
 
Amennyiben Ön idősebb vásárlónk, esetleg még csak most tanulja az internetes vásárlás mikéntjét akkor pár ötlet:
  • kérje meg gyermekét, unokáját vagy bármelyik fiatalt aki az utcájában lakik, hogy segítsen. Higgye el: örömmel segítenek majd Önnek rendelni, és legközelebb már egyedül is menni fog:)
  • ha megakad a rendelés menetében akkor munkanapokon és szombatonként 8 - 16 óra között hívja ügyfélszolgálatunkat.
 

3. Kérdés: Mennyit engednek ebből vagy abból? Mikor lesz akció?
 
Válasz: Magyarországon egyedülálló kertészetünk hiszen nem postai úton szállítjuk a növényeket, hanem egész évben kertészetünk saját teherautóival. A Tőlünk vásárlók növekvő száma miatt különösen a tavaszi és őszi szezonban cégünk a teljesítő képessége határán mozog a rendelések teljesítése érdekében, így - és mert nem is hiszek benne - Megyeri Szabolcs kertészetében nincsenek akciók, árleszállítások és árengedmények*.
 
(* kivételt képeznek szerződött kertépítői vagy önkormányzati, egyházi, oktatási vagy bármilyen más állami intézmények, közületek, cégek)
 

4. Kérdés: Én inkább el szeretnék Önökhöz menni és saját magam válogatni.
 
Válasz: Megyeri Szabolcs kertészete egy internetes kertészeti áruda, személyes vásárlásra nincs lehetőség. A képeken és a videókon azokkal a növényekkel találkozhat, amelyeket a kertészetben meg tud vásárolni különböző kiszerelésekben és méretekben.
Van lehetősége a kiválasztott növényeiről előzetesen fényképet vagy videó felvételt kérni.
 
 
 
Még egyszer hangsúlyozottan kérem, hogy ne jöjjön el Hozzánk mert nincs lehetőségünk (időnk) Önt személyesen kiszolgálni.
 

5. Kérdés: nem világít a zöld KOSÁR ( ) gomb. Akkor az azt jelenti, hogy nincs?
 
Válasz: Igen, akkor az a növényem, vagy az a konkrét méret elfogyott.
 
TIPP: ilyenkor írja bele a megjegyzésbe a rendelése során, hogy mit szeretett volna még, és akkor a telefonos egyeztetés során tájékoztatjuk Önt a kívánt növényéről.
 

6. Kérdés: Mikor kapom meg a rendelésemet?
 
Válasz: Rendelését követően kap/kapott egy automatikus válasz e-mailt amelyben több között ez a mondat található, amennyiben Ön regisztrált felhasználónk:

"Megrendelése megérkezett, feldolgozása elkezdődött. Ez egy automata levél, mely nem minősül visszaigazolásnak.

Kedves Kertbarát Vásárlóm! 
Ön összesen  3 db vissza igazoló e-mailt  fog kapni, mire házhoz szálltjuk Önnek kertészetem növényeit. Így Ön mindig tudni fogja, hol tart a rendelése.  Ez az első vissza igazoló e-mail.  
 
Ha a banki átutalást választotta, kérem mindenképpen várja meg kollégám telefonos egyeztető hívását, és csak ezután indítsa el utalását.
 
Eredményes 2016 - os őszi ültetési szezont kívánva, tisztelettel: 
Megyeri Szabolcs
kertész
Önnek levelem olvasását követően semmilyen teendője nincsen. "
 
Rendelése kiszállítása ezek után leginkább rendelésének összetételétől függ. Ha például van vásárlásában olyan növény amelynek kiszállítására például a fagyveszély miatt várni kell, akkor ezt is egyeztetjük Önnel. A leggyakoribb azonban ha Ön földlabdás növényt rendel, akkor azt az Ön rendelését követően kiföldlabdázzuk kertészetünk Vas vagy Zala megyei táblájában és csak ezt követően szállítjuk ki Önnek. Erre szezonban akár egy - két hetet is számolhatunk. Így Ön azonban biztos lehet benne, hogy friss növényt kap, amely nem állt (nem tárolták hónapokig például...)  sohasem "mezítlábasan" hanem, a kitermelést követően közvetlenül az Ön kertjébe kerül.
 
 
Azonban Ön semmilyen új információval nem fog találkozni a rendelése leadását követően, melyről ne tájékoztattuk volna Önt az adott növényről a weboldalon.
 
 

7. Kérdés: Mennyi a minimális rendelési érték?
 
Válasz: 3000 Ft (háromezer).
 

8. Kérdés: Kérem nekem adják fel postán a növényeimet!
 
Válasz: KIZÁRT HOGY POSTÁN NÖVÉNYT FELADJAK, Kertészetem kizárólag saját teherautóival szállítja ki a növényeimet.
 

9. Kérdés: Ha nem találok egy növényt akkor az nincs?
 
Válasz: Akkor az nincs. Esetleg írja bele a rendelés során a megjegyzés rovatba, hogy mit keresett volna.
 

10. Kérdés: Számla nélkül mennyi lenne?
 
Válasz: Kertészetem abban is különleges, hogy minden létező növényről amit előállítok, vagy vásárolok és tovább értékesítek arról számlát kérek és számlát adok. Tudom, hogy a velünk élő kádárizmus és pitiánerség okán, ez valamiféle naív hős hülye bolond kertész képét rajzolja meg, de én hiszek benne, és szeretnék is hinni benne, hogy igazán értéket teremteni csakis legális alapon érdemes és lehet. Nyugat - Európa ettől lett sikeres mind egyéni, mind össz társadalmi szinten. Ha számla nélkül szeretne növényt vásárolni, akkor mi ketten nem egymást keressük.
 

11. Kérdés: 72 - ben a füredi mólónál láttam egy gyönyörű illatos sárga rózsafajtát. Meg tudja nekem mondani, hogy melyik rózsafajta volt, és tud nekem olyat adni?
 
Válasz: 42.
 

12. Kérdés: Ha megkapom a szabadgyökerű gyümölcsfámat és nem tudom rögtön elültetni, akkor addig hogyan tároljam?
 
Válasz: nézze meg az alábbi videót:
 

13. Kérdés: Miért jó regisztrált felhasználónak lenni?

Válasz: A rendelés során van lehetőség eldönteni, hogy regisztrál vagy nem az oldalunkra. Íme néhány előny, hogy miért jobb a regisztrált felhasználó:
  • a regisztráció gyors, és könnyen elvégezhető, nem kér sok adatot.
  • a rendelése státusza nyomonkövethető, erről e-mail értesítést is kap rendelése során háromszor.
  • azonban NEM küldünk felesleges e-maileket, hírleveleket.
  • következő rendelése során már nem kell minden adatot újra megadni, így még könyebbé válik a rendelés.

14. Kérdés: Kérdésözön kertészetünkbe levélben

Válasz: Naponta több olyan levelet kapunk, amelyek sokszor oldalakon át teszik fel a tulajdonos adott kertjére vonatkozó kérdéseket.
 
Szeretném jelezni, hogy amennyiben nem konkrét növény rendeléssel kapcsolatos kérdéssel keres meg Bennünket, úgy kapacitás hiányában levelére válaszolni nem tudunk.
 
Kertészetem oldalain minden kapható növényről a legszükségesebb tudnivalókat képek, szöveg és videó formájában megtalálja.
 
Az ezen információk feletti további kérdések esetén kizárólag az alábbi formában tudunk Önnek válaszolniKérem kattintson! 


Folytatjuk...

Tartalomhoz tartozó címkék: kertészeti tanácsok
Növényrendelés
Kertész TV

MAI TÉMA:
KARÁCSONYI TREND

Facebook
MSZ köszöntő

Köszöntöm Kertészetemben! 

Kosár
0 árucikk
Hívjon minket
Hívjon minket
Ha a rendelésében útmutatásra van szüksége, kérem hívja kertész kollégáimat, akikkel készséggel segítünk Önnek
 
 
    

    
Házhozszállítás
A növények kiszállítása nem postai úton történik, hanem Magyarországon egyedülálló módon országosan a kertészet teherautójával, a kertészeti szakmának megfelelő szállítási módon.
kertnéző
 

Kertészetem legkedveltebb 
ingyenes 
szolgáltatása, hogy az Ön által a 
webáruházam felületén
kiválogatott és megrendelt
növényekről fényképet vagy
videót küldök Önnek
a kiszállítást megelőzően.